Bestuurstoegang

Copyright © All Rights Reserved

Welkom,

Namens de Oranjevereniging Vorden heet ik u van harte welkom op onze website!

Op deze site kunt u kennis maken met onze vereniging en houden wij u op de hoogte van onze activiteiten. Uiteraard doen we op deze site ook verslag van de afgelopen periode.

De Oranjevereniging Vorden staat voor traditie; we hechten er veel waarde aan om een ouderwets “gezellig” Oranjefeest te organiseren. Maar naast de tradities zijn we druk bezig om te kijken waar we kunnen vernieuwen of verbeteren, zie hier ons nieuwe communicatiemiddel het internet.

Ons Oranjefeest begint altijd op de zaterdag voor de Koningsdag met de Oranjeavond in het Kulturhus het Dorpscentrum. Hier bieden wij onze leden een optreden met elk jaar een wisselend programma. Zo hebben we de afgelopen jaren al kunnen genieten van o.a. de Lindese Toneelgroep en de cabaretgroep “HoeZo”.

Op de Koningsdag zelf beginnen we altijd met het afnemen van de Aubade door een vertegenwoordiging van de gemeente Bronckhorst. Voor het exacte programma verwijs ik u graag in het menu op deze pagina naar de agenda.

Heeft u leuke suggesties voor Koningsdag aarzel dan niet om deze aan ons te laten weten!

Ik hoop velen van u te mogen begroeten op het Oranjefeest 2014!

Frank van Setten

Naast deze website kunt u ook ons vinden op facebook op pagina :