Koningsdag

Ieder jaar organiseert Oranjevereniging Vorden een dag vol activiteiten in het gezellige centrum van Vorden.

Vrijwilliger worden

Alle activiteiten zijn enkel mogelijk met vrijwilligers. Lijkt het jou leuk om ons mee te helpen om er een geslaagd feest van te maken?

Donateur worden

Word donateur en ondersteun onze werkzaamheden ieder jaar automatisch. Ook kan je kiezen voor een eenmalige donatie!

KoningsDAG 2024

Vrijwilliger worden

Word vrijwilliger en kom ons een dagdeel helpen op koningsdag! Vul je gegevens in en wij nemen vrijblijvend contact met je op.

Door op verzenden te klikken ga je akkoord dat wij jouw gegevens opslaan en je zullen benaderen om vrijwilliger te worden.

DONATEUR WORDEN

Je kunt Oranjevereniging Vorden financieel ondersteunen, via een jaarlijkse automatische incasso van €12,50, een eenmalige donatie van €12,50 of een vrije gift. Financiële hulp is dan ook meer dan welkom! Hoe meer geld we inzamelen, des te meer we kunnen organiseren!

Klik op onderstaande knop en je zult naar een beveiligde pagina geleid worden om je gegevens in te vullen. Als alles gelukt is nemen wij snel contact met je op!

We heten je graag welkom!

EENmalige Donatie

Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een Rabobank betaalverzoek (ook wel bekend als “Tikkie”) aangemaakt. Het bedrag is vrij in te vullen. Je zit op deze manier dus nergens aan vast!

Toch liever een donatie via een bankoverschrijving? Ook geen probleem! De eenmalige donatie kan worden gestort op onze bankrekening:
NL74 RABO 0153 954212
t.a.v. Oranjevereniging Vorden.